Struktura organizacyjna
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Struktura organizacyjna
Rejestr i ewidencja zabytków
Do zadań komórki zajmującej się rejestrem i ewidencją zabytków należą:
1. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wydania pozwoleń na podział zabytków nieruchomych,
2. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wydania pozwoleń na sprzedaż, zamianę, darowiznę lub oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego,
3. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wpisu do rejestru zabytków nieruchomych,
4. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących włączenia zabytków nieruchomych do wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz skreślenia zabytków nieruchomych z wojewódzkiej ewidencji zabytków,
5. prowadzenie rejestru zabytków nieruchomych, a także elektronicznych baz danych w ww. zakresie,
6. prowadzenie wojewódzkiej ewidencji zabytków nieruchomych oraz elektronicznych baz danych w ww. zakresie,
7. formułowanie opinii w sprawach dotyczących waloryzacji (oceny wartości zabytkowej) zabytków nieruchomych,
8. wydawanie zaświadczeń oraz opinii dotyczących statusu ochrony konserwatorskiej zabytków nieruchomych,
9. opiniowanie gminnych ewidencji zabytków oraz wydawanie opinii w sprawie włączenia lub skreślenia zabytków z gminnej ewidencji zabytków,
10. ujawnianie decyzji o wpisie do rejestru zabytków nieruchomych w księgach wieczystych,
11. prowadzenie archiwum zakładowego WUOZ w Łodzi oraz biblioteki WUOZ w Łodzi,
12. upowszechnianie wiedzy o zabytkach nieruchomych,
13. digitalizacja zbiorów danych dotyczących zabytków nieruchomych,
14. współpraca z innymi wydziałami urzędu w sprawach związanych z zakresem merytorycznym działalności Wydziału ZRR.
1. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wydania pozwoleń na podział zabytków nieruchomych,
2. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wydania pozwoleń na sprzedaż, zamianę, darowiznę lub oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego,
3. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących wpisu do rejestru zabytków nieruchomych,
4. prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących włączenia zabytków nieruchomych do wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz skreślenia zabytków nieruchomych z wojewódzkiej ewidencji zabytków,
5. prowadzenie rejestru zabytków nieruchomych, a także elektronicznych baz danych w ww. zakresie,
6. prowadzenie wojewódzkiej ewidencji zabytków nieruchomych oraz elektronicznych baz danych w ww. zakresie,
7. formułowanie opinii w sprawach dotyczących waloryzacji (oceny wartości zabytkowej) zabytków nieruchomych,
8. wydawanie zaświadczeń oraz opinii dotyczących statusu ochrony konserwatorskiej zabytków nieruchomych,
9. opiniowanie gminnych ewidencji zabytków oraz wydawanie opinii w sprawie włączenia lub skreślenia zabytków z gminnej ewidencji zabytków,
10. ujawnianie decyzji o wpisie do rejestru zabytków nieruchomych w księgach wieczystych,
11. prowadzenie archiwum zakładowego WUOZ w Łodzi oraz biblioteki WUOZ w Łodzi,
12. upowszechnianie wiedzy o zabytkach nieruchomych,
13. digitalizacja zbiorów danych dotyczących zabytków nieruchomych,
14. współpraca z innymi wydziałami urzędu w sprawach związanych z zakresem merytorycznym działalności Wydziału ZRR.
Pliki do pobrania
Administratorem danych osobowych jest Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.wuoz-lodz.pl w zakładce ochrona danych osobowych lub klikając LINK.
Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Administrator Główny (2017-12-13 12:23:45)
Informację zmodyfikował(a): Administrator Główny (2024-12-18 07:19:38)
Liczba odwiedzin: 17732
Informację wprowadził(a): Administrator Główny (2017-12-13 12:23:45)
Informację zmodyfikował(a): Administrator Główny (2024-12-18 07:19:38)
Liczba odwiedzin: 17732